תכנית ליווי אסטרטגיית תוכן

תכנית ליווי צמודה צמודה.
לבעלות עסקים שרוצות לקדם את העסק שלהן באמצעות תוכן.
פתחת עסק חדש ואת לא יודעת מאיפה להתחיל את השיווק שלו בתוך ים האפשרויות?
את בעלת עסק כבר כמה זמן והתעייפת מלשווק אותו.
את עושה עבודה מעולה אבל השיווק לא עובד?
את מוכנה לשלב הבא עם העסק שלך ורוצה להגיע לקהלים חדשים ולגדול?
תכנית הליווי האישית תפורה בדיוק בשבילך.

מה קורה במסע

תכנית הליווי כוללת – חשיבה, יצירה ויישום תוכן שווקי אישי לקידום העסק בכל הפלטפורמות הקיימות שלך – פייסבוק ואינסטגרם ,אתר העסק, בלוג וניוזלטר לרשימת התפוצה.
המטרה שלנו: היא יצירת זרם לקוחות מדויק לעסק שלך, על ידי מיתוג נכון, חשיפה והיכרות אותנטית בינך ובין הלקוחות הפוטנציאליות שלך.
כמה צמוד?
פגישה שבועית בזום למשך שעה, זמינות שלי בוואטצאפ ומייל בין לבין לזרימה מקסימלית.
על מה נעבוד?
* בניית תכנית תוכן שנתית/חצי שנתית ורבעונית המניעה לקוחות חדשים לעסק ותומכת בקהל הלקוחות הקיימים.
* פיתוח אסטרטגיית תוכן בהתאם למטרות שנקבע.
* עבודה על התכנים השיווקיים השונים (טקסטים ותמונות) דיוק התכנים ליצירת מקסימום חשיפה ומעורבות עם הקהל שלך.
*עבודה על התכנים הכתובים לאתר תוך דגש על נראות וחוויית משתמש. יצירת אתר מזמין, נח לשימוש שמשקף את הערכים שלך ומאפשר גישה נוחה לשירותים השונים של העסק
* בחינת רעיונות, מחשבות ומקורות השראה כדי לבנות את המותג בהתאמה למי שאת ולמהות העסק.
* בניית תכנים ספציפיים לפי הצורך- סרטונים, reel, דף נחיתה ועוד.

ליווי יד ביד

התכנית מתחילה במכתב שמשרטט מפת דרכים אישית ועסקית וממשיכה עם תרמיל גב שנמלא אותו יחד בכל מה שאת צריכה כדי להגיע ליעדים שלך השנה.
מזמינה אותך לקבוע אתי שיחת טלפון , פגישת פייס טו פייס או בזום ולעשות צעד ראשון במסע שלך.

חוות דעת מלקוחות

קרין בלום, מטפלת בתנועה

תמר ליוותה אותי בצעדיי הראשונים בהקמת העסק שלי, Welldance. עיקר העבודה אתה הייתה כתיבת תכנים לאתר וחשיבה על פלטפורמות שיווקיות נוספות.

כבר מרגע ההכרות הראשון זיהיתי בתמר את הרגישות, ההתעניינות הכנה, וההתמסרות. הרקע שלה בטיפול בא לידי ביטוי בעבודה אתה לאורך כל הדרך. היא יודעת להקשיב, להעמיק, לשאול שאלות ולדלות אינפורמציה חשובה שנאמרת בין המילים, שהיא משמעותית ביותר לכתיבת תכנים לעסק שמושתת על אישה אחת.

תמר מאוד חיובית ומעצימה ותמיד מצאה דרכים טובות לתת פידבק על חומרים כתובים שהעברתי לה. היא ערכה את הטקסטים שכתבתי ברגישות, תוך חשיבה על ערכי המותג והקפדה על ה״קול״ המקורי שלי, ועדיין, הצליחה לדייק אותי ולארוז את הטקסט בצורה זורמת יותר.

נהניתי מאוד לעבוד עם תמר ואני ממליצה עליה בייחוד לשלב ההתחלתי של בניית המותג, שבו אנחנו זקוקות למנטורית קשובה שיודעת להתבונן, להעצים ולבנות יסודות טובים.

נעה אוהד, סטודיו ארמונות בחול

תמר יקרה ואהובה,
רוצה להגיד לך תודה גדולה!

החיבור אליך התחיל דרך האתר (עוד לפני שדיברנו), בו הסברת בצורה ששבתה את ליבי מהי דרך העבודה שלך.
הניסוח הברור, שהייתה בו מצד אחד פשטות נעימה וחמה, ומצד שני הבנה לעומק של התהליך, יצר שפה שהיה בה קסם עדין, בדיוק כמו שרציתי שהטקסטים שלי יהיו.

אחרי שהכרנו, הכל התממש.
התאמת את דרך העבודה שלנו בדיוק לנקודה שהייתי בה.
בצורה נעימה ונחושה הובלת אותי ליצירת תכנים אותנטיים שיווקיים, באופן עקבי.
כדי שהתכנים יהיו משמעותיים נגענו בערכי המותג, בקהל היעד, בחזון, ולפיהם בנינו אסטרטגיה שיווקית שנתמכה בעבודה היומיומית – בפוסטים, בסטורים, ברילים.

בזכות הליווי שלך, כתבתי פוסטים שזכו לתגובות אוהדות במיוחד, רמת החשיפה השתפרה פלאים ואני מצליחה עד היום להחזיק את הסטורים יום יום (בפוסטים אני פחות חזקה ).

כתבתי באחד הפוסטים שאת זכה ומסורה, אשת מקצוע ואישיות מיוחדת במינה. ואני חושבת כך גם היום.
זכיתי בך!

שוב, תודה גדולה!

יסמין קנטור, מאמנת רגשית לחיים בריאים

פניתי אליך כי הייתי בשלב של מוכנות "לצאת לעולם " ולא ידעתי איך להתחיל, איך להציע את השירות שלי לעולם, רציתי להתחיל לשווק את עצמי ולא ידעתי איך לעשות זאת ובכלל כל עניין החשיפה היה אישיו גדול עבורי!

בפגישותינו, מעבר להמון אנרגיות טובות, הכלה ושיחות מפרות אחת את השנייה, עבדנו על איך להתאים את התכנים שלי לקהל אליו אני פונה, דייקנו את קהל היעד, דייקנו את השירות שלי ובעצם דייקנו ביחד את העסק שלי ופיזרנו את חוסר הבהירות והבלבול שהיה לי.

הפגישות תרמו לי המון, ידעתי מה אני רוצה אבל לא ידעתי איך להנגיש את זה החוצה, את לקחת אותי יד ביד והראית לי את הדרך בתוך עולם המדיה, לימדת אותי את השפה והבלטת את הייחודיות שלי, הפניות החלו להגיע, העסק שלי החל לצמוח והצלחתי להגיע לקהל לקוחותי וללקוחות פוטנציאליים. חיזקת את הביטחון שלי והסרת מחסומים שהיו לי בכל הנוגע לחשיפה במדיות השונות.

תודה לך על מסע מרגש (שלא נגמר) על הצלחה, על הדיוק, על הנתינה האהבה, האמונה והזמינות, על התוצאות ועל מי שאת עבורי